Başkonsolosluğumuzdaki  Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti e-kimlik kartı çalışmaları 19 Nisan 2018 tarihi itibarı ile tamamlanmış olup, KKTC Mersin Başkonsolosluğu e-kimlik kartı hizmet ağına eklenmiştir.

Buna göre, Mersin’de yaşayan KKTC vatandaşları Başkonsolosluğumuzdan önceden randevu ve bilgi alarak e-kimlik kartı başvurusunda bulunabileceklerdir.

İlk kez kimlik kartı almak, kimlik kartını yenilemek/değiştirmek veya kaybolan kimlik kartının yerine yenisini çıkarmak için gerekli belgelere aşağıdan ulaşılabilmektedir.

E- kimlik kartı başvuruları şahsen yapılacak olup, vatandaşlarımızın başvuru için Başkonsolosluğumuza gelmeden önce telefonla irtibat kurmaları önemle rica olunur. 

İlk Kez Kimlik Kartı Almak için Gerekli Belgeler

Kimlik Kartı Değiştirme için Gerekli Belgeler

Kaybolan Kimlik Kartı Yerine Yeni Kimlik Kartı Almak için Gerek